Kolik uchazečů jste mohli pozvat do posledního výběrového řízení? Jen dva? Ano, i to se může stát. V době nízké nezaměstnanosti skutečně čelíme problému, jak si zajistit nové zaměstnance. Jednou z možností, kterou není radno podceňovat, je zveřejnění poptávky na co největším počtu dostupných míst. Nejlépe těch, kde za zveřejnění poptávky nemusíte nic platit. Taková je inzerce práce zdarma. S pomocí pravidelného zveřejňování na velkém počtu míst se vám podaří oslovit další uchazeče. Rozhodně využívejte i komunikaci na sociálních sítích.
Zajímaví uchazeči, snadný výběr
Kdy se vám nejlépe vybírá nový zaměstnanec? Když máte ve výběrovém řízení přihlášený dostatečný počet kandidátů. A to kandidátů, kteří splňují požadavky na obsazovaný post. Jak je oslovit? Nesmíte podcenit žádný z komunikačních kanálů. Zveřejněním nabídky na internetových stránkách firmy to teprve začíná. Ke slovu musí přijít i sociální sítě, osobní kontakty a případná spolupráce s personální agenturou. Kromě placených portálů využívejte i bezplatnou inzerci.