Ten, kdo zaplatí velké vstupné za to, aby se se svou firmou mohl prezentovat na nějaké komerční akci, třeba na profesním veletrhu, a poté na tu akci přijede z propagačního hlediska zcela nepřipraven, postaví se na vymezené místo jen tak ke stolečku se dvěma židlemi a čeká, kdo si ho všimne, dělá obrovskou chybu. Takový přístup mu totiž vynese stejné ovoce, jako kdyby na dané akci vůbec nebyl.
Vstupní investice je nutná
Pokud už tedy platíte za své zviditelnění, tak aby se tyto vynaložené peníze neminuly svým účelem, tak je nutné se skutečně na daném místě zviditelnit. A to samozřejmě vyžaduje další investici, tentokrát do propagačních prostředků, ovšem bez toho to zkrátka nejde. Takže se zamyslete nad tím, co chcete svému okolí říci, a pak si pořiďte nápaditý stan, reklamní vlajky či cokoli jiného, čeho si každý všimne.